Признания, Favorite music

Favorite music this week


Здравейтеее 🙂
Тъй като ми е скучно и се чудя какво да правя, а и емоционалното ми състояние лъкатуши от невиждана радост и бурно щастие до ред сълзи, ред сополи, заех ума и ръцете си работа и пообнових блога. Далеч е от това, което искам, но пък си го направих безплатно, с двете ми ръце, малко изучаване на HTML (God bless the Internet!), и ръчкане в продължение на няколко часа 😀


Надявам се, че новата визия ще ви допадне, като aз гледам на нея като на малко по-зрялото ми Аз. Раста с месеци хахаа – от розовите бонбонки към ментовите папионки 😀
Моля, ако имате проблем с функционалността на блога – трудно зареждане и прочее, да ми пишете едно съобщение. 

И тъй като в обновеното си местенце ми се иска да пускам по-разнообразни постове и поради тази причина най-долу на блога има специална анкета, в която ще ви помоля да гласувате. Ще отнеме точно минута 🙂 Благодаря!
****************************
И като начало на разнообразните постове, ми се иска да споделям с вас любимата си музика. Скоро може и да се включа с някой пост-класация: Любими сериали, филми, бла-бла, а-у 😀
Днес обаче ще си говорим за музиката, и по-скоро тази, която ме вдъхновяваше през изминалата седмица 🙂
1. Up in the air – 30 seconds to Mars


Идея си нямам защо чак сега чувам тази песен… Под “сега” имам предвид “преди две седмици”. Оттогава не спирам да я слушам. Ама под не спирам, имам предвид “НЕ СПИРАМ”. Любимият ми момент е, когато Джаред крещи: “Taaaaaake no mооооооoree” – eй, ама страшен глас има този човек! /ПС: Честит Оскар! Инспирираща реч <3/И само като гледам брат му Шанън (що за странно мъжко име?!) върти палките и… /многоточието оставям на вашето въображение, но имайте предвид – ама много е хубав този Шанън! <3/

2. Wrecking Ball – Miley Cyrus

 

Колкото и да й се чудя на мацката защо постоянно се плези, толкова харесвам тази песен. Чувствена, изпълваща, разтърсваща… точно като огромните бетонени топки, с които се рутят сгради! 

3. What goes around, comes around – Justin Timberlake

 

Добре забравена любима песен – любов, гняв, изневяра, смърт… Скарлет в комбинация с Джъстин = ❤ Чух я преди няколко дни по радиото и ме върна назад във времето, отдавна… Нахлуха спомени 🙂

4. A light, that never comes – Linkin Park


Леко са ми комерсиални Линкин, но и аз съм комерсиалист 🙂 Падам си по банални, изтъркани от звучене по радиото песни. Та и тази причислявам към категорията на “парчетата, които вероятно ще намразим от нон-стоп слушане НАВСЯКЪДЕ”, но пък на мен ми харесва и си я тананикам.

Има нещо изключително магнетично в тази песен, което ме докосва много отвътре… Да, да, знам, че не съм с всичкия си, ама пък иначе е скучно 😀 
**********************************Естествено, не са само тези пет песни, които ме вдъхновяваха през последната седмица /нарочно пропуснах най-клишираната песен в последно време, но и най-веселата – Happy – Pharell/, но определено гореизброените са петте песни, които слушах най-често 🙂 

А кои са вашите песни, които ви вдъхновяват сега и в момента?

post signature

Standard

16 thoughts on “Favorite music this week

  1. Има някой адски добри попадения музикални и някои които много ме изненадаха 😀 Йей!!! Идея си нямаш колко се радвам да те видя тук!

    Like

  2. хахах, не знам защо не ти дава за всичко 🙂
    Мерсиии за визията на блога :))) И аз още й се радвам, надявам се повече време отколкото на старата, която пак си харесвах, но тази ми я някак по-така :)))

    Like

  3. Хайде, не крий Джаред! Аз ще пусна за брат му пък хахаха Красота да се лее от тез бюти (все пак) блогове хахах
    Мерсииииии :*

    Like

  4. Meрсииии <3
    Не знаех, че това са цветовете на годината ^^ Действах доста импулсивно 🙂
    Трябва обезателно да чуя ковъра на Summertime Sadness в изпълнение на Майли 🙂

    Like

  5. Хаха не ми дава да гласувам за всичко в анкетата и трябваше да се лиша от едно 😦
    Много ми харесват подобренията на блога и welcome снимката е супер… абе барнала си го, няма какво да се лъжеме 🙂 😘

    Like

  6. Имам пост за Джаред (Лето) подготвен от известно време, само чаках да прибере оскара за да го пусна, тези дни като няма какво да правя ще си го довърша и пусна 😀

    Like

  7. Обожавам курсора на мишката в блога ти! Иначе за песните, които на мен ми се въртят, мисля, че ще ти допаднат понеже гледам, че слушаш почти това, което и аз слушам, но все пак кажи, ако ти допадат 😀 – Imagine Dragons – Hear Me; Band of Horses – The Funeral (Ах, обожавам! Чух я в How I met your mother на фон на една романтична реч); и тази The Head and the Heart – Another Story 🙂

    Like

  8. Музикааааа…Добра идея! Винаги!
    Но първо да си кажа мнението за новия вид на блога – страхотно, точки и райета обожавам, а пък с цветовете си в синхрон с годината на Дървения Кон (синьо, зелено, сиво, кафяво)! Без набиване на очи, но с нежност и индивидуалност! Чудничко е, Мери!
    Майлито може много добре да се представя (справка – изпълнението й на Summertime Sadness на Lana del Ray), но явно е решила като Мадона и Лейди Гага да залага първо на провокацията. Бритни тръгна по обратния път, но май и той не е най-удачния вариант…не знам.
    Джъстин го харесвам точно от този период, последният албум не ми допада.
    На Линкин Парк танцувах по клубовете, но сега не са ми присърце.
    “Марсианците” и Джаред Лето най-вече много ме дразнеха в началото. Последните им сингли ми импонират много в точно определени моменти, когато ми иде да крещя на света, но с някак оптимистично чувство – точно както крещят в този клип.
    Мюз са ми любимците от твоята селекция още от времето на Showbiz и Origin of Summetry (въртях Bliss като побъркана в студентското общежитие).

    Like

  9. Ами, че мога да свиря е много пресилено да се каже хаха..И на мен от малка ми беше мечта, която тогава така и не се сбъдна. Тук преди няколко години реших, че искам да се науча и това е. Купих си едно ел. пиано и се записах на уроци. Дет се вика, малко, но от сърце 🙂

    Like

  10. Всъщност това с курсора е лесно, но е много симпатично 🙂 Радвам се, че се харесва 🙂 Както и блогът 🙂
    Много ти завиждам за пианото, че можеш да свириш! Мечта ми е от малка, ама не се спогаждам с музикални инструменти 🙂

    Like

  11. Страхотно изглежда!!! Курсорчето като панделка не знам какви магии HTML-ски си творила, за да го направиш, но направо ме разби 🙂
    :
    Най-скорошното ми музикално вдъхновение беше предоставено от John Legen “All of Me”, който ме накара пак да седна зад пианото…нещо, за което в последната година нямах никаква муза.

    Like

Leave a Reply

