Favorite music this week – vol. 2


Здравейте, прекрасни 🙂 Как сте в тази лежерна събота? Аз приключих с един филмов маратон и ми дойде малко вдъхновение за един бърз пост.
Макар тази седмица да не ми беше много музикална, все пак има няколко специални (за мен) песни, които искам да споделя с вас 🙂



James Arthur – Impossible

 

 

 
Защото “невъзможно” не съществува! Защото “невъзможно” е само дума, която употребяваме, когато сме се предали и не искаме да продължим напред. Защото “невъзможно” е само оправдавние 🙂 И все пак, защото тази песен е повече от страхотна 🙂
 
Защото понякога ми се иска да крещя! Защото понякога ми се иска да управлявам света! Защото понякога искам да хвърля зара и да заложа всичко, за да спечеля всичко 🙂
 
 
Queen – Dont stop me now

Защото е Фреди! Защото вдъхновява и защото мотивира! Защото не искам да спирам, защото искам да живея 🙂
The Rembrandts – I’ll be there for you

Защото ми липсват приятелите! Защото искам отново да бъда там с тях, където приключенията не спират и никога не e скучно! Защото обичам моите приятели и защото винаги ще съм до тях 🙂
Keri Hilson – The way you love me

Защото искам да дивея, да танцувам, да пея! Защото се чувствам секси. Защото съм обичана, защото обичам.
 
Aко още не сте разбрали, аз съм музикално junkie! Слушам всичко от любимите ми Backstreet boys през тези, без които не мога да живея – Queen до R&B, което ме вдъхновява и през рок, който ме влудява :)))) И не ме е срам да си го призная! Комерсиална съм, но и не толкова! 😉 Сами ще се убедите в следващите ми музикални постове. Всичко е въпрос на настроение.
 
Прекрасен уикенд и не забравяйте

PINK SPRING GIVEAWAY

post signature

One thought on “Favorite music this week – vol. 2

Leave a Reply

