Favorite music

Favorite music this week VOL. 3

Привет 🙂 Готови ли сте за поредната доза музика от блога? Знам, че вероятно няма да допадне на всички, но както и предния път ви казах – аз съм музикално junkie 😀 Слушам от всичко по много и никога едно и също хахахха Всеки ден различна музика ме вдъхновява, всеки ден различна музика ме мотивира, натъжава, усмихва… Изобщо музиката е моят спътник в 20 от 24 часа в денонощието (да, да, и когато спя сънувам музика :D) Стига лирики, и без това в следващите редове, ще има достатъчно признания 🙂



David Guetta feat. Skylar Grey – Shot me down

 

 


Гласът на Skylar е феноменален! Нежен, бистър, чист. Песента – зареждаща, агресираща, повдигаща духа 🙂
Daffy – Mercy

Обичам Daffy. Странна, впечатляваща, над нещата, оригинална, малко комерсиална, леко винтидж 🙂
No doubt – Don’t speak

Тази седмица тази песен ме върна мноооого назад във времето, когато може би трябваше да мълча, но дивеех 🙂 Гуен за мен е символ за изящество, нежност, примесена с грубостта на рокаджията, пълна с енергия, изпълваща теб с енергия, зашеметително модерна, различна и същевременно себе си ❤
Benjamin Biolay – La Superbe

Френско, мелодично, нежно, но същевременно грубо. Бенжамин има красив и омайващ глас, който обичам да слушам, макар да не разбирам и думичка. Май е време да науча френски 🙂
Jessie J – Nobody’s perfect

 Jessie е буйна, дивачка, нахакана, мноооого над нещата, захилена, с впечатляващ глас и страхотно вибрато! Песента ми е много на сърце. Защото, хей, не всички сме перфектни, нали? Но защо трябва да ни пука от това? 😉 
И тази седмица само 5 броя 🙂 Другата седмица може и да разширим кръга :)))
Коя е вашата любима музика днес?
post signature

Standard

4 thoughts on “Favorite music this week VOL. 3

  1. Има една епична песен в тоя пост, която винаги ме кара да убивам слуха на хората около мен с пълно гърло. DOn’t speak… ♥

    Like

  2. Страхотен плей лист 🙂 Аз също слушам всичко, но винаги съм имала афинитет към песните на испански (а сега като ми предстои и държавен изпит по испански гледам да си помагам с ученето по всевъзможни начини), и като прибавим пролетно-лятното настроение… става страхотно! Обожавам балади, но в последно време слушам повече бързи парчета 🙂
    Enrique Iglesias – харесвам го, няма спор, но нещо в последните години не прави особено хубави песни. Все пак нещо хубаво от новия му албум – https://www.youtube.com/watch?v=pm3HVX2TdH8
    Daddy Yankee – La nueva y la ex https://www.youtube.com/watch?v=A13QPvFWqvo

    Like

  3. Много ми харесват тези постове, все път има нещо ново, което да ме грабне или пък да ми припомни любима песен 🙂 В този случай Bang Bang, но в изпълнение на Нанси Синатра – за мен тя е точно това, което си писала за микса. https://www.youtube.com/watch?v=xSHYlSxQyJM

    Like

  4. Страхотен подбор на песни! Аз също напоследък съм на вълна 20 часа музика от 24, не знам защо, но… 😀 🙂 Специално моята любима песничка напоследък е Same Girl на Дженифър Лопез – страхотен текст, изчистен клип и много зарибявяща мелодия. Тип “старата J-Lo”.
    П.с.
    Клипа на Джеси Джей е сниман в България, само да вметна… Това ме кара още повече да заобичвам проекта… хихи

    Like

Leave a Reply

