The Autumn Book Tag

Това ми харесва на този блог, мога да и правя тагове до безкрай 😀 Е, обещавам, че и повече ревюта ще има, чета все повече хихи
За този таг благодаря на Рали ❤ Още когато стартирах този блог попълних и тага за навиците по време на четене и все някой ден ще види бял свят. Чакам вдъхновението за перфектната снимка към него да ме удари. Не обичам да ползвам чужди снимки в блоговете си и тук е мястото да кажа, че навсякъде – включително в ФБ страниците си, пускам само снимки, които аз съм правила 🙂 Не, не се хваля, ама да се знае ❤

theautumnbooktag

  1. Кое е любимото ви нещо относно есента?
    Без да се замисля, ще кажа дъщеря ми 🙂 Роди се на 15 октомври миналата година и това превърна есента в доста по-красив сезон за мен. Вече гледам на нея с други очи. Другото ми любимо нещо са цветовете – тези топли и прекрасни нюанси, които се смесват толкова вдъхновяващо. Истинска красота.
    Харесвам вече дори мъглите и мрачното време; харесвам, когато чувам дъжда по прозорците; харесва ми да се излегна на дивана и просто да се наслаждавам.
  2. Коя книга ви напомня за училищните дни?
    “Хвърчащата класна стая” на Ерих Кестнер. И то не, защото съм я чела тогава, а защото всеки път, когато я чета (о, да, чета я доста), си представям всичко толкова образно и ми става едно такова приятно и чак ми се иска отново да ходя на училище ахах
  3. Коя корица ти напомня за есента?
    Това е въпрос с повишена степен на трудност 😀 Чета предимно е-книги и кориците там са силно казано такива в повечето случаи. Но да кажем, че има нещо есенно в корицата на Harry Potter and the cursed child 😀
  4. Коя е любимата ти хорър/хелоуин история?
    Категорично пасувам тук. Освен, че Хелоуин ми допада с идеята за многото шоколад и готини костюми, хорърът е последното, което ме влече 😀
  5. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
    Ето тук вече се излагам по всички параграфи. Признавам си без бой, не знам какви книги ще излизат… 😦
  6. Кой е любимият  ти хорър/Хелоуин филм?
    Защо есента се свързва немиуемо с хорър?!? Този таг май е с объркано име 😀
  7. Кое излизане на филм през есента очакваш?
    Няма да започвам да ви говоря колко неправилно е структурирано това изречение 😀 Но филмът е Fantastic beasts and where to find them. Излиза през ноември, което е единствената причина да чакам нетърпеливо този месец ххаха
  8. Кои три книги планираш да прочетеш  тази есен?
    В момента чета Bridget Jones mad about the boy, ред чакат Don’t you know who I am на Piers Morgan и ще дочитам Рецепти за съвършен брак на Кейт Кериган, която ми върви доста тегаво, ако трябва да съм честна 😀

    По традиция оставям тага отворен, ще се радвам, ако още някой се включи и после сподели линк към писанията си тук ❤
    Усмивки, 
    Мери

One thought on “The Autumn Book Tag

Leave a Reply

