Uncategorized

Целувка в Ню Йорк :: Катрин Райдър

Тази книжка пожелах в момента, в който я видях. Нейди из дебрите на книжното блог пространство някой беше споделил, че се е сдобил с нея ииии само като видях корицата, знаех, че искам да я прочета. Едва тогава погледнах и анотацията.

ИЗДАТЕЛСТВО: Егмонт
СТРАНИЦИ: 247
МОЯТ РЕЙТИНГ: ♦♦♦♦♦
НАКРАТКО: Страхотно, забавно, изпълнено с доста откачени ситуации четиво

kissmeinnewyork

Анотация:
Бъдни вечер е. А Шарлoт е сама. Отново. При това на затвореното летище в Ню Йорк часове преди Коледа. Какво може да е по-гадно от това? Антъни е зарязан от приятелката си заради друго момче, на изхода за посрещачи с букет червени рози в ръка. Случайността (и една книга) ги събира и вечната оптимистка Шарлoт въвлича Антъни в едно безгрижно приключение по снежните улици на града, което е на път да им докаже, че по Коледа наистина се случват чудеса.

Винаги съм казвала, че една книжка трябва да ме грабне от началото, за да я прочета докрай, а тази така ме завладя, че я “изядох” за три дни. Рали ми подари за Коледа, защото й споделих колко много искам да я прочета и не си намерих място, докато не разбера какво се случва накрая.

И то не, че не е предвидим самият край, ноооо ситуациите, в които авторката поставя героите си са сууупер смешни. Отдавна не се бях смяла с глас на книга. Ако трябва да съм искренна най-много ми хареса това, че книгата се води от името на двата лирически Аз-а! Не бях попадала на такъв стил на писане, особено на чиклит роман. Макар че този е повече тийн роман, но все пак спада и към категорията на романсите. Точно такава си представям една забавна романтична комедия и с удоволствие бих гледала филм по тази книга. Ако Hallmark още не са направили такъв хахахах

Забравила съм как се пише без спойлери, ей 😀 Но да кажем, че винаги съм искала да бъда на Коледа в Ню Йорк, но съвсем не си представяла, че ще потегля с непознат из града в ледена нощ. Още по-малко съм си представяла, че ще пътувам в метрото от единия му до другия край и на всичкото отгоре ще се кача на Емпайър Стейт Билдинг във време, в което се предполага, че трябва да отварям коледните си подаръци. Още повече – с прибрано от скитник куче, което да мъкна в чантата си през цялото това време хахах

Историята е написана по много забавен начин и смятам, че ще допадне на повечето хора. Е, вероятно не и на тези, които са свикнали да четат сериозна, класическа литература, защото стилът е тийнейджърски и определено няма кой знае колко задълбочени диалози. Хареса ми обаче, че авторката не обръща толкова внимание на околната среда, липсват скучни описателни картини на природата или по-скоро на архитектурата в случая. Наблегнато е именно на разговорите и действията. Романтичната нишка е много добре оплетена и лично мен ме караше да се вълнувам докато и след като се случи тази целувка – толкова значима, че дала заглавието на книгата.
Освен как да лекуваме разбито тийн сърце, в книгата има и една малко по-дълбока сюжетна линия – за смъртта на близък човек и как да преодолеем нещо подобно. Разбира се, няма универсално лекарство в случая, но ми хареса идеята, че темата за смъртта може да бъде поднесена по доста по-лек начин – без да ме напряга ( за който не знае – това е най-големият ми ужас и дори само от споменаването на думичката, ми настръхват космите по врата)

Усмивки,
Мери

 

 

Standard

2 thoughts on “Целувка в Ню Йорк :: Катрин Райдър

Leave a Reply

