Tags, Uncategorized

Unpopular Opinions Book TAG

Един ТАГ, чието изпълнение ще бъде същинско предизвикателство, тъй като съм от хората, които харесват всичко, което четат. Причината е, че просто ако нещо не ме грабне в първите няколко, до 30 страници, просто не си губя времето с него.
Но пък ми хареса идеята и обичам таговете, така че приемам предизвикателството на Рали от Bloody Rose Red’s blog и почваааам!

unpopularbookstag

1. Известна книга или поредица, която не харесваш.
Хммммм… Трудността идва още с първия въпрос. Може би ще кажа: “50 нюанса сиво” и сие. И не, не съм я чела, но просто не ме привлича изобщо! Нито, когато стана модерна книгата, нито когато пуснаха първия филм, нито сега с втория… И точно заради тоталната липса на желание да добавя книгата в списъка на прочетените, я слагам като отговор на този въпрос.
ПС: Сега видях, че и Рали така е казала, но тя поне я е прочела хаха

2. Известна книга или поредица, която всички харесват, ти не.
Отговорът вероятно ще е същият хаха Всички около мен, с изключение на Рали (най-често споменаваната персона в блога ми, ей хахаха), харесват книгата, харесват филмите и изобщо – абе, сексът и насилието явно продава. Но не и в моя случай.

3. Любовен триъгълник, в който главният герой/героиня не се обвързва с човека с когото ти искаш.
Добре де, аз ли съм единствената, която чете книги, в които няма любовни триъгълници хахаха Адски много хора в буук блогърските среди постоянно се оплакват от изтъркаността на този сюжет, ама аз дори не се сещам за такъв любовен триъгълник хаха

4. Известен литературен жанр, който ти трудно четеш.
Уф, не трябваше да започвам този таг, за книгоман се излагам великолепно хахаха Нооо, може бииии всичко в стил Стивън Кинг. Просто не! Не че ми е трудно да го чета. Само кориците на такива книги ме плашат до степен да отвърна поглед и да не погледна никога повече. Не мога да си помисля дори да започна да чета такива книги.
Страх е второто ми име!

5. Известен герой/героиня, която ти не харесваш?
Катнис от “Игрите на глада”. И то най-вероятно заради Дженифър Лоурънс хаха Толкова да ми е нелицеприятна, всъщност не – безлична ми е.
Но все пак си говорим за литературен герой, не филмов, така че – Фейра! Но само до средата на втората книга, защото все пак промяната й е налице хахах Ама толкова да е смотано това момиче 😀


6. Известен автор, който ти не харесваш.
Фредерик Бегбедер още ли се води известен автор? Някак не успях да свикна с този човек и стила му на писане.
Трябва да проверя и този Джон Грийн, много често се споменава като автор, който не харесват хаха Ама дори анотацията на “Вината в нашите звезди” не ме грабна.

7. Известен литературен похват, от който ти е омръзнало.
Чета толкова различни една от друга книги, че няма похват, който да ми омръзне. В крайна сметка, ако историята си заслужава, защо да хулим прийомите?

8. Известна поредица, която нямаш намерение да прочетеш.
“Игра на тронове”… Всъщност, истината е, че я започнах, но просто не мога да я довърша. Поради някаква причина не мога да догледам и 6-ия сезон на сериала и някак не се вълнувам вече от финала. Но книгата беше пространно и скучно описание на иначе интригуващ и грабващ сюжет… Но не успях да стигна по-далеч от половината на първата книга.

9. Има изказване, че „книгата винаги е по-добра от филма“, но… коя екранизация /телевизионна или кино/ харесваш повече от книжния оригинал?
Тук ще кажа отново “Игра на тронове” и ще добавя “Сексът и града”. За първото се обосновах, а второто – че тя книгата почти няма общо със сериала… wtf?

10. Книга която не бих докоснал никога.
Тук ще кажа – книга, която никога ПОВЕЧЕ няма да докосна, зашото един път го направих, а именно “Не пипай тази книга” на Ян ван Хелсинг. Има защо заглавието да е такова! И колкото и да привлича да я прочете човек *трикът с НЕ-то работи с пълна сила*, толкова аз сънувах кошмари в продължение на седмици… Просто НЕ!
Но ако сте от феновете на световните конспирации и добре или не толкова добре скритите тайни и секретни документи, разни извънземни и прочее, вероятно ще искате да хвърлите едно око.
Интересното е, че дори не намирам книгата вече вкъщи, което е леко странно, предвид факта, че книги НЕ хвърлям. СлучаЕнос? Не мислА! 😂

♠♠♠

Ако някой има желание да се включи в тага, е добре заповядал да го направи, защото аз изобщо нямам представа кой го е правил.
Пуснете линкче в коментарите, ако имате блог и го направите, ако не – може да отговорите в коментарите отново! Обичам да чета и вашето мнение по такива питанки! Вие не обичате ли лексикони хихи

Усмивки,
Мери 💋

Standard

2 thoughts on “Unpopular Opinions Book TAG

Leave a Reply

