Всичко освен книгите :: ТАГ

Три нощи не съм спала, но днес получих внезапен порив да пиша. Дълго се чудех какво, тъй като не ми се правят снимки хахаха И реших да използвам вече готови такива… въпросът беше да ги навържа с пост хахаха
Сетих се, че Рали ме тагна преди няколко дни в този ТАГ и макар да е втори пореден, реших все пак да го направя днес. Планирам за вбъдеще да разширя леко тематиката на този блог, като по-често ще си споделям музикалните си предпочитания и ще правя ревюта на филми, които съм гледала (не говоря за нови филми, а разни по-стари такива, които може и да не са толкова популярни)

NoBooksTAG

Кой е анимационният герой, който най-много харесвате?
Мечо Пух! Толкова сладък, толкова объркан от живота, толкова пухест и толкова наивен. Последното важи и за мен – наивността е общата ми черта с Мечо Пух. Но не затова го харесвам. Харесвам го, защото мъдростта му е от спонтанна, тя извира от нищото и макар да звучи понякога глупаво, всъщност Мечо Пух е едно много умно мече, което ни учи на много неща. Най-вече, че “най-малките неща понякога заемат най-голямо място в сърцето ти” и, че “любовта не се пише, тя се усеща”.

Коя е любимата ти песен в момента?
Трудно мога да посоча само една, защото музиката е постоянно около мен и песните са много. Но ще споделя любимата си песен по принцип.

 

Какво друго можеш да правиш с часове, освен да четеш?
Да гледам сериали, да се разхождам, да подреждам, да пиша… много са нещата, които мога да правя с часове, стига да искам хаха

Какво обичате да правите, за което хората, които ви следват и четат не знаят, че обичате да го правите?
Хората не знаят адски много неща за мен, въпреки че иначе изглежда различно. Дори хора, с които си пиша постоянно или дори най-близките ми приятели не знаят някои неща за мен. 80% от живота ми е само за мен и за семейството (в частност Лора и съпруга ми), макар че ако следите социалните ми мрежи да изглежда, че не крия нищо.
Така че запазя за себе си най-личните си нещица 😉

Кое е любимото ви нещо, за което обичате да учите или научавате нови неща?
Аз не съм най-любознателният човек на света и общата ми култура яко sucks 😀 В този ред на мисли няма нещо, което да ме вълнува толкова много, че да ме подтиква да научавам нови неща. Тук може би ще спомена обаче домашния интериор – обожавам да ровя в сайтове за домашен интериор и може би това е още нещо, което мога да правя с часове.

Какво необичайно нещо можеш да правиш?
Аз съм толкова обичаен човек, че няма накъде повече. Няма такова нещо, което да мога да правя и да го смятам за необичайно 🙂

Назови нещо, което си направил през изминалата година.
Ама че въпроси хаха Всеки ден правя много неща, но може би за изминалата година се гордея най-много с факта, че успявам да се грижа за дъщеря си по начин, по който развитието й надминава това на връстниците й 🙂

Кой е последният ви личен проект?
Записах се да уча френски език, който учудващо, се оказа, че ми се отдава повече от немския хаха Но нямам много време, за да се задълбоча в ученето му.

Назовете нещо, което ви е любимо, но го назовете подробно.
хахаха, ама наистина доста странни неща ме карат да пиша в този таг… В последно време любимите ми моменти са вечерно време, когато нахраня, изкъпя и сложа да спи детето, и просто се опъвам на дивана и се чувствам удовлетворена, че денят е приключил. Колкото и да обичам дъщеря си, толкова тихите моменти вечер, са ми безценни.

Кажете първото нещо, което си мислите в момента.
Лора хахахах Винаги, по всяко време и завинаги ❤

Усмивки, 
Мери

6 thoughts on “Всичко освен книгите :: ТАГ

  1. Бях сигурна, че ще е нещо на Queen!!! А какво ти пука, ако си основно на тагове в момента. И на мен ми се е случвало. Всеки си има такива периоди!

    Liked by 2 people

    1. А, не ми пука, но определено ще раздуя малко тематиката, че и напоследък броят на прочетените книги малко спадна…
      А за Куин – там е винаги ясно хахахах

      Liked by 1 person

  2. Много сладурски таг и отговорите са типично в твой стил, доколкото мога да си позволя такъв коментар. Обожавам тази песен на Queen.
    Ще ми е интересно да чета за филмите, които харесваш, въпреки че и с книгите и таговете си достатъчно разнообразна 😘⭐️!

    Liked by 1 person

    1. Хаха, мисля, че наистина си имам стил на писане. Самата аз, колкото и смешно да звучи, когато се връщам към стари постове, се забавлявам искрено с начина, по който съм писала хаха Дано и другите хора да се забавляват така ахах

      Liked by 1 person

      1. Имаш разбира се 🙂 и е много приятен. Аз също си чета старите постове (което при мен е доста относително понятие).

        Liked by 1 person

Leave a Reply

