Book Reviews

‘Фантастични животни и къде да ги намерим’ : Сценарий :: Ревю

Да пишеш ревю за сценарий е вероятно не особено добра идея, но тъй като вече писах подобно за Хари Потър и прокълнатото дете (който оплюх :D), реших че в крайна сметка, е по-добре да споделя впечатленията си и от този сценарий.

 

ИЗДАТЕЛСТВО: Егмонт
СТРАНИЦИ: 264
МОЯТ РЕЙТИНГ: ♦♦♦♦♦
НАКРАТКО: Страхотно издание за всяка Хари Потър колекция

FantasticBeastAndWhereToFindThem

Когато разбрах, че ще има нови филми с магическите истории на Джей Кей, бях на седмото небе от радост. Да, нямаше да са с Хари, но дори само споменаването на името на Албус Дъмбълдор и Хогуортс, беше достатъчно да ми настръхне козинката. Бях адски щастлива, че се прибрахме в България малко след като беше премиерата на филма и успях да замъкна половинката на кино. Той не си пада по Хари, ноооо миличкият, принуден е да слуша и гледа всичко, свързано с моята магическа любов хахахах Беше същинско блаженство! Само като видях малкия Душко, който изскочи от куфара на Нют, изпаднах в състояние, в което не бях откакто гледах последния филм за Хари – бях погълната безвъзвратно. Филмът беше сбъдната мечта и още по-голямо нетърпение очаквам следващите.

Но днес ще си говорим за сценария! Да го четеш след като гледал филма, се оказа наистина страхотно преживяване, защото вече имах изградени образи в съзнанието си. Описаните сцени вече бяха изградени в главата ми и картината се рисуваше все по-детайлно с всяка прочетена дума.
Няма да издам кой знае колко, като ви кажа, че сценарият е 1:1 с филма и в същото време – много малка част от него. 264 страници в никакъв случай не са достатъчни, за да се опише всяка секунда от филма, но основната част от диалозите са такива, каквито са там. Другото, според мен, са чиста интепретация на актьорите и режисьора.

Оригиналният сценарий на “Фантастични животни и къде да ги намерим” ме върна към захласа, който изпитах в кинозалата. Чете се на едно сядане, но е издание, което всеки Хари Потър фен трябва да има в библиотеката си! Моето, засега, е само е-edition, но дори и такова се пази в личната ми онлайн библиотека!
А когато се прибера в България, смятам да се сдобия и с луксозното издание, което ще бъде настанено на почетно място в домашната библиотека (за която струва ми се, скоро ще се наложи купуваме надстройки хахах)

♦♦♦

Ако сте се колебали дали да притежавате това издание, не го правете. Но само, ако сте като мен и всяко дори мъъъъничко напомняме за магическия свят на Хари Потър ви кара да копнеете да сте отново дете и тепърва да се запознавате с красотата, излязла изпод перото на Джей Кей Роулинг.

 

*Благодаря на Егмонт България
за изпратеното копие

 

Усмивки, 
Мери

Standard

4 thoughts on “‘Фантастични животни и къде да ги намерим’ : Сценарий :: Ревю

  1. Pingback: Пърси Джаксън и Боговете на Олимп :: Моето мнение за цялата поредица |

Leave a Reply

