Unboxing :: BOPS October 2017

Октомври е вече към своя край и за първи път мога да кажа, че се радвам на бързия летеж на времето. Колкото повече наближава раждането на бебка, толкова повече страховете ми се удвоят с всеки ден и просто броя дните до влизането в 9-и месец, когато ще мога да си отдъхна и да спя спокойно, знаейки, че всичко ще е наред. Дотогава обаче има цели два месеца ииии се налага да си заповядам да мисля за други неща, опитвайки се да спазвам лекарските нареждания да лежа.. Да де, ама с двегодишно как да лежи човек 😀 Whatever, отплеснах се hahahah As usual!
Но ето, че БОПС идва в точния момент. Да ме разсее и зарадва 🙂

BOPS_October2017

Този месец съм наистина възхитена от съдържанието. Всяко едно от нещата предизвика голяма усмивка и допринесе за есенно-хелоуинското ми настроение. Че как иначе, само след няколко дни ще изпратим месеца и за първи път ще отбележим Halloween с костюми и обикаляне за бонбони, тъй като в Пловдив, където ще сме по това време, има много деца в комплекса ни и всички с нетърпение очакват да се маскират. Защо да оставаме и ние назад? 🙂

BOPS_October2017-2

Айде, пак се отплеснах хахаха Започвам с unboxing-a. Първото, което видях, когато отворих кутията беше любимият ми оранжев цвят. И веднага се сетих, че в миналия си пост си го поисках хаха После осъзнах, че моето желание няма нищо общо с опаковането на кутиите и за октомврийската реално няма по-подходящ от оранжевия цвят. Тикви, а-у, сещате се 🙂
Под оранжевата обвивка веднага се подаде нещо много сладко във всеки смисъл на думата. И тъй като дъщеря ми стоеше до мен и възклицаваше с Уоооу на отварянето на кутията (така си възклицава при отваряне на подаръци, какъвто помисли, че е и този), една малка ръчичка веднага грабна меденото прилепче и едва го спасих за снимките на този пост. Благодарна съм също, че детето ми не е Джоуи и за разлика от него share-ва храна, така че не просто го видях, но и го опитах ииии ми стана леко коледно. Сега ще трябва да правя меденки 😀

BOPS_October2017-4

В кутията имаше още две торбички с различни цветове, но отново много подходящи за тематиката на месеца – винено-червено и зелено. В едната се криеше украшение за колие под формата на огледало и закачлив надпис (мнооооого харесвам такива), а в другата три значки с отново много закачливи надписи. По принцип не нося значки и едва ли ще си закача и тези, но са идеални за снимки, а всякакви аксесоари за снимки се приветстват от мен като истински съкровища.

BOPS_October2017-5BOPS_October2017-6

Преди да стигнем до черешката на тортата – а именно книгата, в кутията се криеше още нещо. Масивен ключодържател, като моят (предполагам всички са различни) е със зодията телец. Поне аз така мисля! Хммм хахахах
Ъпдейт: оказа се, че съм тотална блондинка и срам за книжната блог общественост. Изображението на ключодържателя, далеч не било зодия, още по-малко теле ахахах Ами се оказа руна 😀 Срам не срам – признавам си греховете 😀

BOPS_October2017-7

И ето, че стигаме до връхната точка – книгата. Разбира се, аз я видях далеч по-рано, но съспенс да имa 😀 “Moмичето, което изпи луната” на Кели Барнхил от OrangeBooks. Книжката е абсолютно по тематиката на кутията и в същото време просто не мога да се сетя за по-добър избор за Halloween-ският месец.

BOPS_October2017-8BOPS_October2017-9

Историята изглежда доста интересна и смятам, че би била подходяща дори да я чета на Лори, стига нейното внимание да бъде насочено към това да ме слуша, а не да мрънка, че няма картинки 😀


♦♦♦♦

Това, което ми харесва на тази кутия, и, разбира се, всяка друга, която крие изненада, е именно това, че никога не знаеш какво ще има вътре и дори те предизвиква да пробваш нещо, което иначе едва ли би пробвал, ако избираш сам. Това важи и за козметиката. Преди време поръчвах такива кутии на килограм и всеки месец откривах наистина продукти, които в магазина не биха ме грабнали, а в последствие са се превърнали в задължителни за мен и съм купувала след като приключат. С книгите е подобно, но тук поне липсва възможността да ми хареса толкова много, че да си купя още 2-3 издания хахаха От тази гледна точка, си е направо пестене на пари. Лошото (което далеч не е толкова лошо :D) е, че в крайна сметка трупам книги за четене, които седят и мирно си чакат реда след… не знам колко време. И мисля, че е време да започна да си правя план-график за четенето, и коя книга кога да чета, за да мога да наваксам с все по-изоставащото четене.

BOPS_October2017-3


И така, този месец Алекс и Райс ме изненадаха супер приятно и съм във възторг от кутията. (Моля, по-често да слагате меденки, че ме мързи да пека :D). Вече с нетърпение очаквам следващата кутия и времето, в което ще мога да ви я покажа. А там е малко неясно какво и кога, така че Алекс, Райс, чакаме! ❤

 

Усмивки,
Мери

Leave a comment